ثروتسازی با هیپنوتیزم


» معرفی پل شیشه ای در چین

معرفی پل شیشه ای در چین

پل شیشه ای Zhangjiajie

Zhangjiajie بلندترین و طولانی ترین پل شیشه ای عابر پیاده جهان در چین و سراسر جهان است. پل شیشه ای Zhangjiajie که در نزدیکی شهر Zhangjiajie در استان هونان، در جمهوری خلق چین واقع شده است ، 385 متر طول ، 6 متر عرض و 300 متر بالاتر از کف دره زیر است. این پل حداکثر 800 بازدید کننده را در خود جای داده است. این بالاترین پرش بانجی در جهان را نشان می دهد و به عنوان صحنه ای برای نمایش های مد و رویدادهای فرهنگی عمل می کند.


ساخت و ساز این پل زیبا در ژوئن 2016 به پایان رسید و افتتاح رسمی در اکتبر 2016اتفاق افتاد. پل شیشه ای Grand Canyon Zhangjiajie توسط معمار و شاعر مشهور بین المللی ، پروفسور Haim Dotan ، بنیانگذار معماران و طراحان شهری Haim Dotan Ltd طراحی شده است. 

 Zhangjiajie شیشه ای به چه معنی است؟

پل مکانی است که معمولاً شما را از نقطه A به نقطه B می رساند. اما پل شیشه ای Zhangjiajie متفاوت است. این پلی است که مردم را به دیدن منظره های شگفت انگیز از طبیعت آرام اطراف سوق می دهد. این پل که در بالای یک دره زیبا و سبز واقع شده است ، قلبی است که مردم را دور هم جمع می کند. این یکی از عجایب جهان است.


این پل برای فعالیت های ورزشی مانند بانجی پرش و کشیدن طناب و برای رویدادهای فرهنگی مانند رقص ، موسیقی و نمایش های مد است. برای من ، پل شیشه ای Zhangjiajie یک طبیعت رویایی است. رویایی برای موسیقی در ابرها ، رقصی در آسمان های بین آسمان و زمین. می توانم از ابر موسیقی نامرئی بشنوم. مرحله ای برای رویاها است.


یک پل نازک و افقی شامل یک کف شیشه ای شفاف و کابل های معلق جانبی ، تجربه ایست از بودن در طبیعت خالص در حالت معلق در هوا، بین آسمان و زمین ، مانند یک پروانه با بالهای باز. صدها متر بالاتر از یک دره ...




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده