خرید از سراسر دنیا


» شیب های پلکانی صورتی و سفید

شیب های پلکانی صورتی و سفید

پلکان های سفید و صورتی نیوزلند

شیب های پلکانی صورتی و سفید که یک ویژگی غالب در ساحل دریاچه روتوماهانا بود ، هشتمین عجایب جهان در نظر گرفته شد.

شیب های پلکانی صورتی و سفید کدامند؟

گزارش شده است که شیب های پلکانی صورتی و سفید بزرگترین رسوبات سیلیس در زمین بوده اند. آنها زمانی ویژگی غالب در ساحل دریاچه روتوماهانا بودند.

شیب های پلکانی صورتی و سفید که هشتمین عجایب جهان محسوب می شود ، مقصد اصلی گردشگری در نیوزیلند بود، تا اینکه در فوران Mt Tarawera در سال 1886 به خاک سپرده شدند.

شیب های پلکانی صورتی و سفید اکنون کجا هستند؟

در هنگام فوران کوه Tarawera در سال 1886 ، تصور می شد که شیب های پلکانی صورتی و سفید از بین رفته است. از آن زمان ، مطالعات و ادعاهای زیادی در مورد موقعیت و وضعیت فعلی آنها انجام شده است.

از مکان شیب های پلکانی صورتی و سفید دیدن کنید

در پایه کوه Tarawera دریاچه Rotomahana به عنوان محل انباشته شدن نهایی شیب های پلکانی صورتی و سفید شناخته می شود. در دره آتشفشانی Waimangu ، می توانید با قایق سواری در دریاچه افسانه ای قایقرانی کنید ، دقیقاً مانند بسیاری از مردم در دهه 1800. این دریاچه بی مانند است و مملو از عجایب زمین گرمایی است که فقط با قایق قابل دسترسی است.

راهنمای شیب های پلکانی صورتی و سفید

Te Paea Hinerangi ، معروف به راهنمای سوفیا ، یکی از اولین راهنمایان گردشگری نیوزلند بود که بازدیدکنندگان اروپایی را به آن سوی دریاچه Tarawera و روتوماهانا می برد تا از پلکان های صورتی و سفید دیدن کنند.

Waimangu بزرگترین آتشفشان جهان بود و تا ارتفاع 450 متر فوران می کرد.

یکی از نکات جالب توجه این شیب های پلکانی، رنگ صورتی آن است. تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که وجود نوعی باکتری رنگی موسوم به Thermus Ruber عامل اصلی صورتی شدن این ساختار طبیعی است. این باکتری‌ها را می‌توان هم‌خانواده باکتری های رنگی موجود در منطقه یلو استون آمریکا دانست. به این ترتیب با کشف دوباره شیب های پلکانی سفید و صورتی نیوزلند ، می‌توان انتظار داشت که عجایب هفت گانه طبیعی جهان به عجایب هشت گانه تبدیل شود.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده