دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی عجایب جنگل ائوکیگاهارا

معرفی عجایب جنگل ائوکیگاهارا

جنگل AOKIGAHARA در ژاپن 

ائوکیگاهارا مقصد افرادی است که قصد خودکشی دارند. از دهه 1950 ، خودکشی های ثبت شده در جنگل با افزایش 10 تا 30 درصد در سال در حال افزایش است. در سال 2003 ، یک رکورد 105 قربانی خودکشی در اینجا کشف شد.

روحانیون ژاپنی معتقدند که خودکشی هایی که در جنگل انجام شده در درختان اوکیگاهارا نفوذ کرده و فعالیت های غیرطبیعی ایجاد کرده و مانع فرار از اعماق جنگل برای بسیاری از افراد شده است. چیزی که بیشتر عجیب است ، تجربه معمول بی فایده بودن قطب نما به دلیل وجود رسوبات غنی آهن در خاک آتشفشانی منطقه است.

پلیس قبل از اینکه شما تصمیم به مرگ بگیرید! " تابلوهایی قبیل"زندگی شما هدیه ای گرانبها از طرف والدین شما" و "لطفا مشورت کنید" را نصب کرده است.

 هر ساله ده ها جسد توسط داوطلبانی که جنگل ها را تمیز می کنند پیدا می شود ، اما بسیاری از آنها برای همیشه در جنگل های بسیار انبوه گم می شوند. مقامات ژاپنی برای جلوگیری از محبوبیت بیشتر این مکان ، انتشار تعداد دقیق خودکشی را متوقف کرده اند.

رسانه های خبری معاصر به اوج اخیر خودکشی ها در جنگل اشاره کرده اند و علت اصلی آنها رکود اقتصادی ژاپن است. پایان عاشقانه رمان Kuroi Jukai سیچو ماتسوموتو ، که به اصطلاح محبوبیت جنگل خودکشی را در میان کسانی که تصمیم به آخرین قدم زدن در آن جا دارند احیا کرد.اوج رمان در ائوکیگاهارا است زیرا شخصیت ها به سمت خودکشی مشترک سوق داده می شوند.

افراد محلی می گویند که آنها می توانند سه نوع بازدید کننده از جنگل را به راحتی تشخیص دهند: مسافران علاقه مند به مناظر دیدنی کوه فوجی ، کنجکاوها به امید نگاهی اجمالی به جنگل و افرادی که قصد ترک آن را ندارند.

یک افسر پلیس محلی گفت: "من بدن های زیادی دیده ام که به شدت تجزیه شده یا توسط حیوانات وحشی خورده شده اند ... هیچ چیز زیبایی در مرگ وجود ندارد."

طبق برخی گزارش ها ، کارگران جنگل باید اجساد را از جنگل به ایستگاه پلیس محلی، در اتاق مخصوص اسکان اجساد خودکشی منتقل کنند. برخی معتقدند که اگر جسدی تنها بماند ، برای یوری (روح) قربانیان خودکشی بسیار بدشانسی است. گفته می شود روح آنها در طول شب جیغ می کشد و بدن آنها به تنهایی حرکت خواهد کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده