خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پارک لاس پوزاس

 پارک لاس پوزاس

پارک لاس پوزاس

کشور مکزیک یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری برای جهانگردان و توریست ها است. این کشور نظر گردشگران را به جاذبه های گردشگری خود جلب نموده است. یکی از بهترین و جذاب ترین تفریحات موجود در کوه های مکزیک پارک لاس پوزاس می باشد که زیبایی های خاص خودش را دارد. عملیات ساخت پارک لاس پوزاس 35 سال به طول انجامید. همچنین ساخت این پارک توسط یک هنرمند برجسته به نام ادوارد جیمز انجام گرفت.

ارتفاع پارک لاس پوزاس که در جنگلی سرسبز قرار دارد، از سطح دریا حدود 610 متر می باشد. این جنگل که مملو از انواع درختان می باشد، که بسیار محسور کننده است. در این پارک زیبا تعداد زیادی آبشار چشم نواز و تعدادی استخر وجود دارد که میتواند بسیار جذاب باشد.

یک نکته ی جذابی که پارک لاس پوزاس دارد، وجود تعدادی مجسمه سورئال است و همچنین هنرمندان فراوانی سنگ تراشی هایی را در نقاط مختلف این پارک انجام داده اند که می توانید آن ها را ببینید و لذت ببرید. وجود مجسمه های سورئال و سنگ تراشه های عجیب در عین حال که روح تازه ای به این باغ بخشیده، در کنار درختان سر به فلک کشیده موجود، تصویر بسیار جالبی را به وجود آورده که گویی این مکان سرزمین متروکه می باشد.


تگ ها :   عجایب جهان
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده