بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» جشنواره Burning Man

جشنواره Burning Man

فستیوال مرد سوزان

مرد سوزان یکی از فستیوال های سالیانه است که در سال های اخیر در بین مردم آمریکا محبوبیت بسیاری یافته و در ایالت نوادا برگزار می شود. فستیوال مرد سوزان یا برنینگ من در نخستین دوشنبه ماه سپتامبر (دوشنبه قبل از تعطیلات روز کارگر آمریکا) آغاز می شود و در روز کارگر به پایان می رسد این مراسم شامل اجرای هنری ، موسیقی و بسیاری از مهمانی ها است.

در Burning Man هیچ پولی مبادله نمی شود ، بنابراین از شرکت کنندگان انتظار می رود که هرچه در برنینگ من مانند غذا ، لوازم ، سرپناه و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشند به همراه داشته باشند.

هیچ سرگرمی برای رویداد Burning Man رزرو نمی کند ، اما در عوض شرکت کنندگان را تشویق می کند تا برای جامعه به صورت رایگان برنامه اجرا کنند. 

به گفته خبرنگار آلی وایزمن ، خبرنگار INSIDER ، که در سال 2013 و 2016 در این مراسم شرکت کرده است ، مردم با پیاده روی ، دوچرخه و اسکوتر در اطراف اردوگاه ها گشت می زنند ، با هم آشپزی می کنند ، می رقصند ، می نوشند ، کارهای هنر می کنند و به طور کلی مهمانی می گیرند.

از آنجا که هیچ پولی از شما دریافت نمیشود ، می توانید در فعالیت هایی مانند چشیدن شراب ، ماساژ که همه توسط شرکت کنندگان مختلف به صورت رایگان داده می شود شرکت کنید.

نیک بیلتون درباره Burning Man در نیویورک تایمز نوشت: "در حالی که مواد مخدر غیرقانونی است ، در این جشنواره یافتن آنها آسانتر از آب نبات در هالووین است."

وایزمن گزارش داد ، بسیاری از افراد حتی در Burning Man ازدواج می كنند.

نام "مرد سوزان" از  سوزاندن آیین نمادین یک مجسمه چوبی بزرگ ("مرد") ناشی می شود که معمولاً عصر روز شنبه در این مراسم انجام می شود. 




قوانین شرکت در Burning Man

بر اساس پروژه سرشماری Black Rock City ، بیش از 70،000 نفر در سال 2018 به Burning Man مراجعه کردند.

کسانی که در Burning Man شرکت می کنند ، "Burners" نامیده می شوند ، افراد مشهور و  مدیر عاملان ثروتمند فناوری هستند.

گزارش شده است شرکت کنندگان برای اولین بار هنگام ورود باید در گرد و غبار غلت بزنند.

اگر می خواهید بروید ، نباید صبر کنید تا بلیط بگیرید ، زیرا بلیط های این رویداد معمولاً سریع به فروش می رسد. به گزارش USA Today ، در سال 2018 ، 26000 بلیط در نیم ساعت اول فروخته شده است .



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده